شرایط گارانتی

تمامی کالاهایی که دارای گارانتی شرکت audioshop هستند، از یک سال خدمات پس از فروش (از تاریخ مندرج بر روی فاکتور) برخوردارند.

موارد زیر، موجب ابطال این گارانتی می‌گردد:
۱- اتمام مدت زمان گارانتی
۲- فقدان فاکتور خرید محصول (به همراه مهر فروشگاه)
۳- فقدان جعبه‌ی محصول
۴- آسیب‌های ناشی از استفاده در شرایط غیر معمول (عیوب فنی و فیزیکی ناشی از ضربه، سقوط، آتش و حرارت بیش از تحمل دستگاه، تماس یا نفوذ مایعات و مواد شیمیایی، گرد و غبار شدید، نوسانات برق و استفاده‌ی غیر اصولی و خارج از استانداردهای تعریف شده برای اسپیکر که تشخیص آن به عهده کارشناس فنی شرکت خواهد بود.)
۵- صدمات ناشی از نصب و به‌روزرسانی توسط هر نوع فایل اعم از نرم‌افزار و یا Firmware
۶- تعمیر و یا دستکاری توسط افرادی غیر از کارشناسان فنی شرکت audioshop

نکات مهم:
۱- چنانچه امکان تعمیرکالا در طول مدت گارانتی میسر نباشد، دستگاه معیوب با دستگاه نو تعویض می گردد و در صورتی که اسپیکر مورد نظر ناموجود باشد، با کالای مشابه تعویض می‌گردد. بدیهی‌ست که در چنین شرایطی، در صورت تفاوت قیمت میان دو محصول، مابه‌التفاوت پرداخت یا دریافت می‌گردد.
۲- در صورتی که برای تعمیر کالا ، نیاز به تهیه‌ی قطعات از خارج از کشور باشد، ممکن است مدت زمان تعمیر یا تعویض دستگاه به طول انجامد.
۳- تعهدات شرکت در قبال کالاهای شامل گارانتی، تنها به موارد مندرج در این صفحه محدود می‌گردد و رسیدگی به سایر موارد
مربوط به کالا، منوط به بررسی کارشناسی شرکت خواهد بود.